Jeven AB blir ny hyresgäst på Björnänge Företagshotell i Söderhamn. Företaget har tecknat ett 3-årigt avtal på 1 194 kvm produktionslokaler från den 1 mars. Tillverkningen innefattar kökskåpor för alltifrån dagiskök till stora restauranger och centralkök, med försäljning till alla nordiska länder samt bl. a. Polen, England och Slovenien. Försäljningskontor finns i Söderhamn, Stockholm, Jönköping och Göteborg. Jevens projektservice erbjuder kunden hjälp med att dimensionera luftmängder, tryckfall, ljud samt framtagning av projektritningar. I Jevens utbud ingår förutom kökskåpor även uteluftshuvar och avluftshuvar.

– Vi är mycket glada över att Jeven valt att flytta in i Björnänge Företagshotell. Vi hälsar Jeven och de övriga nya hyresgästerna välkomna till Björnänge Företagshotell i Söderhamn, säger Svante Hedström, Fastighetschef på Fastpartner. De övriga hyresgäster som tecknat kontrakt på en total yta om 333 kvm är Dinali Center, Högrabatten och DA Rekrytering.

Stockholm den 14 februari 2012

Svante Hedström, Fastighetschef Fastpartner AB