Nu har du med tidigare erfarenhet från hyresadministration eller ekonomi möjlighet att bli en del av Fastpartner. Vi söker dig som vill ta din an en rolig roll där du kommer jobba med affärsnära administration och service.

Om tjänsten

Som Hyresadministratör hos oss får du en varierande roll där den ena arbetsdagen inte är den andra lik. Du kommer att ha ett tätt samarbete med ytterligare en hyresadministratör, där ni tillsammans ansvarar för att driva arbetet framåt. Fastpartner genomsyras av en positiv företagskultur med korta beslutsvägar. Då Fastpartner växer kommer det finnas stora utvecklingsmöjligheter framöver.

Du erbjuds

  • En rolig och varierande tjänst.
  • En trevlig arbetsplats med positiv företagskultur och duktiga och trevliga kollegor
  • Stora utvecklingsmöjligheter
  • Marknadsmässig lön, kollektivavtal, tjänstepension och friskvårdsbidrag

Arbetsuppgifter

I denna roll kommer du att arbeta med ett flertal olika administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att ha mycket kontakt både internt med dina kollegor men även externt med bland annat hyresgäster.
Exempel på arbetsuppgifter:

  • Hantera aviseringar
  • Stötta förvaltare och uthyrare i administrativa arbetsuppgifter
  • Vara kontaktperson gentemot hyresgästerna i hyresbetalningsärenden samt ha löpande kontakt med inkassobolag
  • Hantera arbetsuppgifter kopplade till ekonomi
  • Hantera diverse frågor både på mail och telefon

Som person är du:

  • Serviceinriktad
  • Självgående
  • Strukturerad

Övrig information

  • Start: 1 november eller enligt överenskommelse
  • Omfattning: Heltid och tillsvidare
  • Placering: Sturegatan 38, Stockholm

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.